פינדרוס: "לא אגיב לדברי ליברמן, הוא לא מעסיק אותי כיחצ"ן"

אסתי פלד No Comments on פינדרוס: "לא אגיב לדברי ליברמן, הוא לא מעסיק אותי כיחצ"ן"

ח"כ יצחק פינדרוס במהדורה המרכזית: "מכיוון שאני לא מקבל תשלום מליברמן על יחסי ציבור אין לי סיבה להגיב; השנה האחרונה הוכיחה שהאופוזיציה מאוחדת ועובדת. עקיצות פה ושם זה חלק מהתרבות הפוליטית הקלוקלת"

צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
9:16
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ צבי סוכות מאיים: נפרק את הממשלה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס שוחח הערב (שלישי) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית על החרם האופוזיציוני על חוקי הקואליציה: "לא נתנו להם יום אחד של חסד, אבל חידדנו את הטקטיקה הזו שלא לתת להם להעביר שום דבר. עקב האכילס שלהם זה שהם שמונה מפלגות מנוגדות וחלוקות וכל יום נותנים משהו לאחת מהם. כל פעם הממשלה מגייסת מישהו אחר וזה כוח ההישרדות שלה. היה לחץ פנים ליכודי מאוד חזק בעניין ממדים ללימודים, אם לא היינו תומכים זה היה עוזר לממשלה ליפול".

לדבריו "אנחנו בסיטואציה שהממשלה גוססת, הם כבר אחרי מוות מוחי ובגלל זה צריך לעזור לה לסיים. להציל דברים שאפשר זו טקטיקה שהייתה נכונה לכנס החורף. הם לא מצליחים להעביר היום כלום בלעדינו".

פינדרוס התייחס לכוונת הממשלה להעביר תקציב נוסף: "אנחנו נמצאים שבעה חודשים לפני חודש ינואר. הממשלה צריכה להעביר עוד כמה חוקים קטנים לפני שהיא מעבירה את התקציב. אנחנו נצליח בע"ה לשלוח את הממשלה הזו לפח האשפה של ההיסטוריה. אני מזכיר שהממשלה הזו עוד אין לה שנה. היא לא הצליחה להעביר אף אחת מגזירותיה בגלל ההתנהלות המאוחדת של האופוזיציה".

הוא נשאל להתייחסותו לדבריו החמורים של שר האוצר והשיב: "מכיוון שאני לא מקבל תשלום מליברמן על יחסי ציבור אין לי סיבה להגיב לדבריו".

עוד אמר פינדרוס: "השנה האחרונה הוכיחה שהאופוזיציה מאוחדת ועובדת. עקיצות פה ושם זה חלק מהתרבות הפוליטית הקלוקלת וגם העיתונאים צריכים להתפרנס".

הוא הבהיר כי יהדות התורה תומכת במועמדותו של נתניהו: "לא השתנה דבר. כל הגוש המסורתי מאז ימי הרב שך הולך ביחד וכך נמשיך".

"ברור שאנחנו חושבים שכשיש כנסת שיש בה מספר כל כך גבוה של ח"כים שנמצאים פחות או יותר באותה עמדה פוליטית צריכים לעשות הכל להקים ממשלה בכנסת הזו. אם יזיזו את הנושאים האישיים הצידה יהיה פיתרון".



0 תגובות